úterý 27. května 2014

:: Štafety, sprint, štafety UNPLUGGED

O osudu běhání v květnu rozhodla dovolená v Českým ráji se zubařskou partou, kam přijel totálně nachcípanej kolega. Spočítal jsem si inkubační dobu a měl jsem ji. Mimochodem pěknej držák, chrchlal jsem ještě asi dva tejdny potom, co jsem vstal ze smrtelný postele.

Takže času na rozběhání před štafetovým (LPU) a sprintovým (KUO) víkendem nemnoho a podle toho to taky vypadalo a dopadlo (tím bych mohl vlastně skončit). Štafety se konaly nedaleko místa (Janov u Litomyšle), kde jsem si před pár lety vyběhl 9500 bodů do ranku (kde jsou ty časy, kdy byl koeficient 1.10; to se člověk v tom C finále mohl přetrhnout...), takže vzpomínky nadmíru sympatický.

V sobotu se běželo v jižní části. Složení naší druhý štafety pro mě mělo poněkud zvláštní příchuť. Schválně jsem si během svojí kariéry dělal čárky, kdy běžím s Jedlou. Ani jednou! No, vlastně jednou jo - ale to byly družstva (a placka)... Takže když mě předával na třetí úsek s pokynem "krokem a bez chyby", tak jsem to ale sakra dodržel. Teda kromě toho nedopatření na nejlehčí kontrolu na trati (8.). A možná to "krokem" taky nemyslel tak doslova, jako jsem předvedl. Samozřejmě; rychlejc to nešlo a byl jsem mooc rád, že jsem v cíli a dokonce na bodech.
Jinak závod jako takovej (terén a trať) byl moc povedenej. Mělo to šmrnc a mám dojem, že jsem do hodnocení vypustil dvě jedničky.



Na sprint jsme se přesunuli do Český Třebový, počkali až odbije šestá a šli závodit. Tak dlouho v okolí hřmělo, až to spustilo (deštíček) přesně v 18:10 (můj start). Další mrzutost byla, že (jenom) naší kategorii nedali na startu popisy. Tak ale byl jsem tady na vejletě, takže závod mně to nezkazilo ;-) Tak jsem tím nějak provlál a ani mě Vrabec (+2) nedoběhl (dobře - skoro jo...).
Takhle. Terén jáákž táákž. Dobrý, že byl pestrej; parčíček dobrej; zbytek asi až moc jednoduchej. Trať podle mě - dobrej koncept. Volby byly (2 a pak levá/pravá). Jinak u naší kategorie bych přidával kontroly v parku a ubíral na sídlišti.



Na neděli jsme se vrátili na plácanou do severního prostoru (míň hustníků, víc vrstevnic, delší trať). Společnost mně tentokrát dělali Bob a Piškot. Podle času jsme asi všichni spíš couvali (u mě teda úplná bída), takže po zásluze bude tento výsledek lehce zapomenut...
Trať asi v pořádku, ikdyž podle mě už bez šmrncu.


Tak takové to tedy bylo.

Ještě mně to na závěr nedá a musím se zmínit o hrdinství pořadatelů, kdy na oba dny měli různé arény celkem kousek od sebe. Docela by mě zajímalo proč to tak bylo... Mám pocit, že by se to celý dalo odehrát s nedělním shromaždištěm. Bylo podle mě lepší a sobotní tratě by to příliš neovlivnilo (maximálně teda, že by se nešlo až na 8-10, což si zase myslím, že by nebyla žádná katastrofa). Ale jinak to samozřejmě není nic ke kritizování.

Žádné komentáře:

Okomentovat