neděle 12. října 2014

:: Pozávodní deprese aneb Příspěvek o tom, že příspěvek nebude ;-)

Obávám se, že tentokrát o mistrovském víkendu štafet a družstev nebudu psát vůbec nic, kromě hodnocení na hodnocení. Když jsem si dneska úplně vyčerpanej těsně za cílovou čarou ustlal, tak moje úvahy většinově směřovaly ke smyslu toho všeho snažení a jestli se mně náhodou nechce hodit buzolu (půjčenou) a čip (půjčený; ano, symbolicky jsem si oboje zapomněl; prostě zapomněl...) do obilí a věnovat se něčemu jinýmu. Ale nakonec jsem došel k tomu, že letošní sezona stála za ..., protože mě jak na jaře tak na podzim sfoukly v nejpitomější dobu rýmičky, na což jsem neměl sebemenší vliv, a že teda nebudu dělat žádný kategorický závěry... 

Ale řikám vám, běda vám! Běda vám, jestli mně to příští rok nepůjde!   

Žádné komentáře:

Okomentovat