sobota 14. února 2015

:: Novinky z tvorby

Krátký ohlídnutí za některými projektíčky z poslední doby. 

O tomhle víceúčelovém objektu v Broumově už jsem dřív ztratil poměrně dost slov (např. tady). Teď přidávám několik nových zajímavých fotek (autor P.Trojan - děkuju), včetně záběrů při nočním osvětlení nebo z modelu helikoptérky. Ptačí pohledy - to je moje; myslím, že v minulým životě jsem byl pták ;-) No a vedle stále zuří stavba druhý etapy. 






Opět noční fotky od stejného autora, tentokrát realizace doslova o několik metrů vedle - pěší lávky. Nevím, jestli to nějak zvlášť sleduju, nebo to je fakt, ale v poslední době se zdá být trochu přelávkováno. Lávka v Hradci u zimáku (od ní jsem poněkud opisoval...), opět v Hradci u Aldisu, v Jaroměři, a teď nově jsem narazil na případ v Pardubicích.



Loni byl taky otevřen pavilon v Domově se zvláštním režimem v Teplicích nad Metují. Upřímně řečeno, neradil bych nikomu, aby měl ambici se tady ubytovat ;-) Na slavnostní otevření opět dorazila televize V1 a natočila díl do královéhradeckých komentářů; Domovem se zabývá od osmé minuty, pavilon představuje mezi 9:43 - 10:05. Mimochodem; na začátku je tam i reportáž z úžasný opravy kostela v Neratově v Orlických horách (ten se skleněnou střechou).



Nebo novostavba sportovní haly ve Svobodě nad Úpou: 



Ještě chci zmínit tuhle výmalbu sálu v Lázních Bohdaneč. Upřímně? Seberu ze země veškerou vrozenou skromnost a řeknu, že to není tak špatný ;-) 



No a jedna novinka, ze který mám, vzhledem k určitý původní beznaději, radost. Úvodní fáze úprav chalupy v Kramolné.  



Žádné komentáře:

Okomentovat