čtvrtek 9. dubna 2015

:: Velikonoční soustředění v 5 bodech

inspirace od Lenka Mechlová ;-) (hele teď to vidím... a já to tady schválně nechám; tomu se říká facebookový prznění češtiny...)

1. Nííííh. Uděláme huhulálááááá. Zase jsme se jeli přesvědčit, jestli vysočinskej sníh pere běhací boty dočista dočista... Pere. A díky smart místnůstce nazvané sušárna i suší. Příjemnej komfort nemít smrádek na pokoji. Ale první den jsem se nachytal, lépe řečeno nedomyslel. Na páteční odpolední trénink jsem si sice vzal na poslední chvíli hadry na druhý běhání (neb jsem roznášel a sbíral), ale už ne ponožtičky a botičky. A tak jsem si zavzpomínal na mladá léta a šel do mokrejch. Tak rychle ještě sběr kontrol nikdy nikde neproběhl...

Smart komůrka (foto od OTo)

2. Sobotní survival - první čtvrťhoďka takzvaně na zahřátí = pouze do kopce, následována bažinnou vložkou a od jedenáctky už se chodilo ve sněhovým koridoru skoro jenom po vrstevnici (Miloš z Vysočiny by řekl Traverz sem, Traverz tam). A protože mně Vrabec půjčil hodinky, tak víme, že jsem mu dal na hodině a půl trvající trati celou jednu vteřinu. Díky Vrabče ;-)

3. Zlatá sobota byla vystřídaná černočernou nedělí. Disk dopoledne při hromaďáku na Maštalích a disk odpoledne při štafetách. V obojím jsem samozřejmě nevinně. V prvním případě mě na šestnáctce zle oklamala Terezie Paclíková, která měla svoji kontrolu o 3,4 metry vedle. V druhým případě jsem věděl že se to stane, protože asi před patnácti lety jsem zřejmě něčím urazil Boha oddílových štafet a ten mě proklel. Takže při pohledu na naši papírově nejsilnější sestavu mně jich bylo upřímně líto... Skorelauf dobrý, první úsek dobrý, druhej úsek dobrý, na třetím úseku byl mladej (skoro nejlepší co tam Míra má) trochu dýl, ale vrátil se, takže snad taky dobrý a šel jsem na poslední úsek. Ten měl upravenou mapu (nějak zrcadlově) a ikdyž jsem nepochopil jak se v tom mám orientovat, tak se zhruba dalo vytušit, kde asi by ta kontrola mohla bejt. A tak přiběhnu k jedničce, píšu písmenko, ale (jak by řekl Čapoun) jejda, jejda, jejda! Tohle už mám v průkazce. A druhý taky. Třetí ne! Čtvrtý jo. Pátý ne. Hezký, tři špatný kontroly (a jak se ukázalo 2x mladej, 1x já - ta druhá - v tý mapě aby se prase vyznalo...). Takže kletba trvá.....

4. "Velikonoční informační soustředění". Jsem přesvědčenej, že nás sledujou ruský tajný služby a během soustředění nám napadly mediální oblast. Někde se zpráv (kdy se mám dostavit, kam se mám dostavit, co se tam bude dělat, a tyhle maličkosti) nedostávalo, někde chodil kobercovej nálet protichůdnejch...

5. Nová doba. S dítětem a autem získalo to soustředko tak ňák jinej punc...

Nejmladší Jedličková si oblíbila našeho Tuaréga (hrdý neústupný válečník)

Žádné komentáře:

Okomentovat