pátek 8. dubna 2016

:: Celebrita, šprt a pět leknutí

Jak se člověk stává celebritou v orienťáku? To se stane tak, že jste představen/a Karlu Jonákovi, režisérovi kterej bude dělat přenos do televize. Tak to jen tak na úvod, abyste věděli, že UŽ NEJSEM nějakej hej počkej.

Takže ve čtvrtek a pátek jsem byl na svým druhým větším srazu pořadatelů nejmenovaného mistráku. Pro mě je na takovým srazu zajímavý mít možnost srovnání vnitřní atmosféry mezi touhle sestavou smixovanou po různých koutech a tou (mojí) tradiční oddílovou. Každá má něco, ale aby tohle srovnání bylo komplexní, tak si musíme počkat na zdáreček našeho pořízeníčka ;-) 

Jinak jsme s panem režižérem prošli to, co potřeboval. Je zajímavý sledovat pohled, kterej na tom závodě vidí zase někdo úplně odjinud. Kromě toho jsme vyvenčili ještě několik techniků z přenosového vozu, kteří vypadali, že procházka na čerstvým luftu je to nejhorší, co je ten den mohlo potkat... ;-)   

No jinak jsme ve volném čase zase utužili týmového ducha, popili a poveselili se. Taky jsem se dozvěděl, že jsem pečlivý a přemýšlivý až jsem začal mít pocit nepříjemný nálepky šprta, která se na mně OMYLEM nalepila na škole základní. Taky jsem si vyslechl několik nekorektních vtípků na cech architektský, byl svědkem několika nekorektních vtipů na téma minorit a vůbec včerejšímu večeru vládla pracovně uvolněná bujarost, jež pravděpodobně vyvrcholila znečištěním prostoru před hotelem a na pozemku ;-) 

Taky jsem trochu pustil žilou rozpočtu. To se nám to jezdí a hoduje, když to někdo platí:
čtvrtek (230km)
1. HK - Černilov - Náchod - Klodzko - Javorník - Místo závodu (MZ)
2. MZ - hledání možnosti naobědvání v okolí MZ - je to kraj gastronomicky zabitý - Javorník
3. Javorník - MZ
4. MZ - Jeseník

pátek (227km)
5. Jeseník - MZ
6. MZ - Jeseník
7. Jeseník - Javorník - Klodzko - Broumov - Nové Dvory - HK

Až vyjde rozhovor, tak se dočtete, že se vždy leknu, když se mně pod nohama objeví Mlok skvrnitý. Tak když už jsme u toho, tak dneska pět kousků. Koukám, že Olafa taky zaujal. Samozřejmě, že to je neškodná ještěrka, ale to divoký zbarvení mně zřejmě nedělá vůbec dobře. Což je mimochodem zřejmě příčina mojí patologický fóbie ještě z jiných (klikatých) zástupců fauny.


Žádné komentáře:

Okomentovat