úterý 31. ledna 2017

:: Interview

Kdosi moudrý prohlásil, že člověk je "zpovídající se zvíře". A protože bejby nebude sedět v koutě, obohatil jsem internetový prostor několika moudrými větami o Veba Hotel resortu v Broumově. Najdete na webu "Naše Broumovsko". Doporučuji neminout ;-) Zároveň jsem se tímto dobrovolně vystavil tamní diskuzi, která jest široko daleko pověstná jako zcela nemilosrdná a nekompromisní. No, vyvázl jsem zdá se ještě s celkem zachovalou koží a s označením "podivná věc zakoupená v Ikey"... 

Jinak jsem kvůli obrazové příloze prohrabal archiv a až jsem se překvapil některými nerealizovanými návrhy, které jsem následně použil do článku. Jako například vstupní fasáda Manoru. Jakožto Mistr světa ve hře "Co by kdyby" říkám - škoda..., ale nedalo se nic dělat, tato vzdušnější forma bohužel musela ustoupit výtahu...

18.2.: A protože tento web mám oblíbený a často ho navštěvuju, neminula mě statistika o čtenosti článku. Tak je to dobrý - první místo. To mají šprti a Hujerové rádi ;-) Dokonce se drží před zprávou, že prezident Zeman na Broumovsko nepřijede!


Žádné komentáře:

Okomentovat