pátek 29. června 2018

:: Výlet na Broumovsko

S dovolením tu ještě zavzpomínám na minulej tejden, kdy jsem si mimojiné parádně zaběhal v broumovských skalách, protože tento typ výletu se mně zdál mimořádně povedený. Byl sice nejteplejší den před výrazným ochlazením, ale klimatizace v autě je moc dobrá věc. Mezi námi, i nový auto je moc dobrá věc ;-) První štací byla jedna dokončená rekonstrukce a přístavba v Hronově: 


Potom jsem se potřeboval osobně podívat na jednu plánovanou rekonstrukci v Nízké Srbské a na jeden pozemek pro nový rodinný dům v Polici nad Metují. 


Pak došlo na to běhání.


Pak jsem se chvíli zdržel v Broumově na "svých" latifundiích  a cvaknul to, co jsem tam napáchal:





A pak už jsem mířil do Meziměstí, kde jsem zkouknul, jak pracují na tomhle (ale zatím dělají druhou, jednodušší fasádu):


A pak už jenom zbývalo navštívit restauraci U Švejka a přesunout do žaludku vyhlášenou kulajdu a direkt domů.

Děkuji za pozornost ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat