pondělí 2. června 2014

:: Klasickej mistrák

A máme tu opět závod Východočeského poháru. Ještě malej úvod... O Dachovech jsem ani nepsal - byly přebitý televizním přenosem sprintu ve Znojmě, mojím moribundem a potom asi hlavně tím, že terén byl na klasiku tak strašně nevýhodnej, že asi těžko vymyslet něco zásadně jinýho.  Navíc ani nemůžu říct, co si často myslím, a to: "Proč se ty pořadatelé tak strašně často nutěj do klasiky, když na to nemaj terén a neuměj to ani postavit? Takovej pěknej middle tady mohl bejt." Protože ani na middle by to nebylo; teda z toho shromaždiště co bylo... Takže jsem se tentokrát (vyjímečně) ustrnul ;-) 

Jo a nedávno jsem taky absolvoval poměrně vyčerpávající diskuzi se stavitelem jednoho závodu, kterej jsem jako obvykle nemilosrdně zkritizoval. Že si nedám pokoj...

V Zámeckým lese jsem několikrát běžel, většinou obstojně (oblastní juniorskej mistr 1999); poslední závod ale píchlej, takže laťka nízko. V týdnu před mistrákem panovalo poměrně nadějný počasí (zima a chcavo), ale na závod se to zkazilo (slunce...). I vyrazil jsem velice rozvážně, ani jsem se zbytečně nevysiloval klusáním na start (2,5km). Začátek mě nadchnul; nejdřív jsem se teda musel podívat na měřítko mapy, protože mně tam něco nehrálo... no, sice spíš midlík, ale sympatický (z kopce...). Klasika se ale nedostavila ani v prostřední části a tak to zachránilo až několik závěrečných postupů. No nevím... Sice to jsou jenom céčka, ale taky by nemusely mít postupy jako 7-8. A samozřejmě je tu opět evergreen - co v tom terénu taky vymyslet lepšího... Jinak do patnáctky jsem držel stanovený (šnečí) tempo, tam jsem se ale naráz ocitl pod dekou, a kdykoliv jsem potom překonával nějakej třívrstevnicovej everest, měl jsem dojem, že se skutálím. Naštěstí, cíl už byl nedaleko... Jinak ale (jenom) tříminutová ztráta na prvního a 97 bodů je výsledek celkem solidní.        


Žádné komentáře:

Okomentovat