pondělí 16. června 2014

:: Lana, skoby, cepíny, závory...

O víkendu jsme dělali co? O víkendu jsme to middlili na Závoře a Ostaši, abychom věděli o jakých tématech se před (na dveře klepajícím) mistrákem bude hovořit. Právě jsem se vysypal na náš web, takže patrně není nutno to opakovat i tady. Takže nekorektní a neobjektivní bonusy.

V pátek velice povedená teorie. Mimochodem naposled, kdy jsme něco podobnýho dělali dohromady, bylo u Mirka Másla. Při okruzích na Závoře jsem nejvíc nechal na tý nejlehčí kontrole samozřejmě (7. v okruhu A). U Jedličků v okamžiku zmizela polívka a guláš, potom cukroví a kafí... No hele... ideální prostředí pro komando vyžírek.


Z Ostaše jsem měl čirou hrůzu, protože mně loni někdo vypravoval, jak tam šel mimo cesty a hele jedna vedle druhý... No a při jednom postupu, kterej vedl nefalšovaným peklem (pasekošutrohustník) jsem se fakt skoro rozbrečel. Další zádrhel na trati byla skalní vložka na mapě 1:2000. Prej se v tom dalo krásně orientovat. Já teda nevim. Poznal jsem akorát, když jsme běželi kolem rybníčku, že jsme u toho modrýho. Samozřejmě jsme se tam seběhli všichni, jak jsme startovali v hendikepu, takže se pobíhalo... Můžu poctivě říct, že jsem neměl ani ánung, kde jsem. Jediný světlejší místa, kdy jsme byli u lampionu, ale zase jsem si nebyl jistej, která kontrola to je. No ale jinak jsem těch kontrol moc neviděl (dvě nebo tři), protože jsem v tom svým snažení nespatřoval úplnej smysl, takže direkt zpátky na normální trať. Mimochodem, Lenka mě tam protáhla jednou římsičkou, ukončenou seskokem... No! To jsme se báli...

Ale jinak supr! ;-)

1 komentář:

  1. +1 za nadpis:-) Sváťa by měl radost, byť Ostaš není Milešovka;-)

    OdpovědětVymazat