pondělí 1. prosince 2014

:: Klokan kros

Tak jsem zas jednou sebral všechnu svou odvahu, přihlásil se na klokan kros a potom se opravdu zvednul od stolu, vystrčil nos do sychravýho rána a šel závodit ;-) Statečně jsem zvolil kategorii HK, která slibovala nejen, že bych to - když to dobře půjde - mohl uběhnout; ale taky, že zde visí laciný body do ligy. Den předem jsem takticky vynechal trénink, abych si nevystřílel munici (nebo proto, že jsem nemohl po pátečním fotbalu vstát z postele...), v den D jsem se ráno trochu proběhnul, aby mě a mé zocelené průdušky při závodě nepřekvapil studenej vzduch ze sibiře a šlo se na to. 

Po pár rychlých krocích určených divákům podél trati jsem takticky přeřadil na neutrál, z kterýho jsem si potom během obou kol vyšlápl už pouze při zvláštních příležitostech (předjíždění, probíhání kolem cíle, atd.), v domnění, že to bude na ty body stačit. 

Nestačilo. Inu je vidět, že žákovská konkurence nespí a nebude snadný se v ní prosadit. Tak zase někdy příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat