neděle 11. ledna 2015

:: Nadějný týden

Bohužel, poslední dobou strašně bojuju s chutí do trénování... V tomhle smyslu je poslední tejden poměrně nadějnej - ÚT, ČT, PÁ, SO, NE. Při pátečním fotbale jsem se taky rozhodl, že už nebudu jenom chodit a geniálně nahrávat na góly, ale běhat a geniálně nahrávat. A výsledek se brzy dostavil - v sobotu bez ranního kofeinu ani ránu. Sobota - celodenní pobíhání v terénu našeho krajáku. Tentokrát jsem si ten terén proběhl celej a byl jsem z něho nadšenej, a opatrně prognózuju, že by to nemusel bejt špatnej závod. Ale jinak nebudu ani naznačovat ;-) Mimochodem - skvělý počasí; 14 stupňů, triko, bez rukavic, trošku větřík. Spatřeno stádo muflonů, čtyři divočáci a nepočítaně srn.

Neděle - sprint ZHL v Pardubicích Polabinách. O ranních rozpustných drogách snad ani nemusím mluvit; jářku to byla forma... Ale jinak se mně zdálo, že to valnej vliv na rychlost běhu nemělo a celou trať jsem si protrpěl úplně normálně jako všechny ostatní. Panu Martinovi jsem sice vyhrožoval, že ho o dvě minuty doběhnu, ale zlatý voči... Ale stejně se mně zdá, že musí aspoň trochu něco dělat (a po vánočním sprintu už druhej závod ;-).
No a jinak... asi už bych nemusel mít ambici kritizovat každou ZHL, ale když už jsem si sám pro sebe několik myšlenek vytvořil, tak je tady vysypu. Dlouhej postup - plus za rozbití rytmu, ale jestli to bylo myšlený na volbu, tak to bylo provedený blbě; čtrnáctka měla být o kus jinde. Jedenáctka zbytečná, postup 10-12 by byl zajímavej. 
No a co čekat od sprintu na placatým sídlišti, že... Ale s dovolením, tady mám pocit, že tenhle terén umožňoval vytěžit z něj výrazně víc. Řeč je hlavně o oplocených areálech v západní části mapy. Já tam teda vidím poměrně perspektivní možnosti pro volbu postupů!? A to včetně využití pozemku školy, kde bylo centrum, a kterej byl myslím zbytečně věnován startu a cíli. 
    
Mapu zvětšíte pravým kliknutím myši a "otevřít odkaz na nové kartě"

2 komentáře:

  1. Ty kráso, 5x týdně běhat jsem nebyl už minimálně 15 let. Pěkný!
    Aktuálně chodím občas běhat ráno před prací a musím říct, že vybíhat v 6 ráno má taky svoje kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o tom kouzlu ranního běhání vím; před pár lety jsem se chodil rozklusávat v 5, to bylo ale tak v srpnu a září, prostě když už bylo světlo.

    OdpovědětVymazat