čtvrtek 29. září 2016

:: Model 3 - 25:12

Tak jsem dneska zahodil tak jeden a půl bodu, který mohly putovat do koučovy tabulky. V plánu byl Model 1, ale cestou na start jsem to z několika důvodů změnil na trojku a že na jedničku půjdu v úterý (jsem si myslel, že to ještě platí... neplatí). A to si věřím, že bych to pod 32 dal. Přece jen je to pro mě profilově o něco přívětivější, než tahle kopcovitá raubírna.

Pořád to neumím jako Jája (pod 25) - sice zlepšení, ale jenom o osm vteřin, takže nic neřešící. Na čtrnáctce sice o deset vteřin lepší, ale tam už jsem byl klasicky koženej a druhou část jsem šel stejně jako minule.

Hele ale i tak dobrý. Přece jen mám pocit, že se v těch kopcích cítím líp. A nějaký body jsou jenom taková virtuální hra, protože mně letos prakticky k ničemu nejsou (v áčkovém družstvu opravdu, ale opravdu, k vidění nebudu).  


Žádné komentáře:

Okomentovat