neděle 16. října 2016

:: Dvojkraják

O víkendu byl u nás ve východočeský svátek, skrzevá závod nejen v sobotu, ale i v neděli! Nemám úplně sílu se rozčilovat jestli to u Kostelce nad Orlicí měl být middle, jak se psalo v orisu, nebo zkrácená klasika. Každopádně to bylo něco mezi tím a úplně nejdůležitější nakonec je, že to nebylo blbý. Pěknej dlouhej postup na trojku, někdo šel rovně, mně přišla jasná obíhačka - palba po cestě, kousek do kopce terénem a zas palba. Bohužel závěrečná pěšina byla zapadaná pokácenejma stromama, ale i tak je ten mezičas docela konkurenceschopnej (na to jaká jsem plečka). A vůbec pro nás byla na několika místech připravená pěkná gymnastika (3-6, 15). Mapově mrzí jenom postup na K23, kde se mně tak dlouho nechtělo do hustníku, až mě to vykymácelo na křižovatce. Fyzicky takový lehce unavený, takže jsem dostal desítku a jel domů.   



Nedělní middle u Chocně byl téměř přes kopírák jako závod, kterej tady byl před třemi lety. Čemuž se mezi náma nedivím, ono se s tím toho moc jinýho dělat nedá. Hned po startu, no vlastně NA startu, došlo k situaci, kterou jsem se celej závod chystal pořadatelům omlátit o hlavu. Na startovní čáře byla cedule "Mapový start 150m". Myslel jsem, že se to počítá od místa výdeje map, takže si v klidu běžím po fáborkách a čekám, kdy už ten mapovej start teda bude, až už mně to je divný, buzola, zatáčka, najednou nějaká pasečka, cesta a oplocenka - aha, aha??? No, tak jsem se ptal našich chytřejších a prej na tom nespatřujou nic divnýho, a že jako se to měří od startovní čáry. Tak jsem si uvědomil, že to nějakejch pětadvacet let běhám blbě... Ale tak dobře, ikdyž mně to připadá divný, asi to byla moje chyba...
Taže zatížen hned na jedničce ztrátou přes minutu. Naštěstí to běželo o něco líp než včera, tak ten pocit byl přece jen lepší. Něco jsem nechal ještě na K11 a K23 (tam jsem se nachytal o zub louky dřív), takže jsem dostal osmičku a jel domů.   

Žádné komentáře:

Okomentovat