čtvrtek 5. dubna 2018

:: Hodnocení sezony 2017 briefly neboli stručně

Když běhám, tak o tom i píšu. Když o tom nepíšu, tak neběhám. To jen pro představu, proč tady přes zimu nic nebylo ;-) Teda né, že by se vůbec nic nedělalo, ale trénink bych tomu asi neříkal...
Ale právě teď mám za sebou prvního letošního Emila, čímž je velká šance, že už v tom zase lítám a teda, že už možná bude zas co psát. A čím začít jiným, než pohledem zpět. Bude se hodnotit sezona 2017 a myslím, že by to mohla být taková svižná tříminutovka ;-) Jednak proto, že jsem toho loni moc neobjezdil a jednak proto, že si toho po delším časovým odstupu moc nepamatuju.

Po nějakých rýmičkových patáliích v zimě jsem si plány značně zredukoval a zaměřil se pouze na mistráky. Na jaře middle na Lipnici a na podzim klasika v Raspenavě, a štafety a družstva v Karlově. 

Před Lipnicí jsem jel jenom na troje štafety (Jarní Pohár a Javorník) a ve všech šlo vcelku o solidní katastrofy těsně po odběhaném Emilovi. Lipnice byla dobrá, dalo se na ni hodně dobře mapově připravit, ve třetině závodu jsem bral placku, ale pak jsem zkapal fyzicky a tak nakonec pátej (článek zde). Stejně jako rok předtím. Pak jsem ještě zavítal na béčka do Litošic, kde jsem ukrutně protrpěl klasiku, zaběhl hodně nadějnej middle s vytuhnutím a hlavně hloupou chybou v závěru (článek zde), ale hlavně jsem se intuitivně vyhnul požití od té doby pověstné litošické minerálky.

Přes prázdniny jsem se hodně vrhnul na to, abych něco předvedl na klasice a zároveň lámal kamarády do veteránskýho družstva s úmyslem to vyhrát. Na podzim jsem si dal opět pro formu jedny štafety a jelo se na klasiku. Jestli jsem měl nebo neměl na to, něco tam zaběhnout se už nedovíme, protože závodní víkend skončil asi 15 vteřin potom, co začal, protože jsem si vzal jinou mapu, čímž jsem do finále nepostoupil (článek zde). Béčko jsem potom vyhrál, ale kdo by o takové vítězství stál... Štafetu a družstvo na mistrovství jsme nakonec slátali a tak jsem začal s předzávodním Emilem, ale tady zasáhla vyšší moc. Emila jsem už nedokončil a závody sledoval na dálku jako divák. 

Paradoxem loňské sezony je fakt, že jsem neběžel ani jeden rankinkový závod (individuální v H21) a nyní vůbec nefiguruju v rankinku ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat