čtvrtek 4. dubna 2019

:: Výlet na Broumovsko

Před týdnem jsem si udělal pracovní výlet. Nejdřív jsem zásobil Muzeum papírových modelů v Polici o naše novinky, pak jsem jel vyblejsknout paneláček v Meziměstí a na závěr uskutečnil jedno setkání v Broumově. Takovej plodnej den, kterej měl dvě mrzutosti - nestihl jsem se zastavit v hospodě U Švejka (Meziměstí) a nebyl jsem běhat u Hvězdy (já vám nevím, ale když tam jsou vlci, tak bych z toho neměl ten dobrej pocit).

A tady ten panelák. Já jsem spokojenej. Ten záměr (znečitelnit to, co tam bylo - poslední fotka) je splněnej. Jedna kaňka na kráse .. no... piha... no .... pižka... Pořád mně zrak sklouzával k jednomu místu a když jsem se doma podíval na studii, tak jsem zjistil, že přesně v tom místě udělali chybu a namalovali tam jinou barvu. Tak... škoda no... Odborníka to dráždí, ale vy si toho ani nevšimnete ;-)










Žádné komentáře:

Okomentovat