neděle 29. března 2015

:: Když má elita kontrolu pro děti aneb Jak se stavělo v dunách

Myslím, že můžu rychle odpovědět - dobře. Ale tak popořadě a budu se snažit bejt stručnej.

To takhle někdy v říjnu nebo listopadu píše Honza Netuka, že když mně nevyšel ten áčkovej middle na Miletíně, tak by měl něco jinýho. Mapovej portál mluvil jasně - tady (u Poděbrad) je něco, co není úplně obvyklý. A tak jsme se na to jeli podívat. První pocit po rychlým proběhnutí - ale jó, ikdyž jako zas tak úplnej šlágr se ty duny zase nejeví. Druhá návštěva - a to už jsme tam byli celej den, takže jsem si les prošel celej křížem krážem a taky už jsem měl normální mapu. A to jsem byl úplně nadšenej, zvlášť z toho, jak je ten les pestrej a jak se během chvíle jeho charakter vždy úplně změní. A navíc jsem našel úžasný místo na start a první kontroly - už jsem tam úplně viděl jak bude v tom polootevřeným lese jedna kontrola vedle druhý... (Mimochodem; to je taky způsob řešení, když se pořádá v březnu, kdy není vegetace a kde je hodně kontrol vidět na dost velkou vzdálenost - a to naprat tam těch kontrol víc.)

No a stavělo se. Koncept se poměrně brzo dostavil: start - mikro OB na "Zdelově" - tráva - duny, duny, duny - tráva - ještě kousek Zdelova - pytel - cíl. "Zdelov" (alias pozitivní vliv těžby písku na závod v OB 2) byl například úžasnej v tom, že se třeba i H21A vůbec nemusím rozpakovat dát kontrolu křížení průseků, a tak došlo třeba i k tomu, že například 4. chlapskou kontrolu měli i borci z H10N. Otázka takzvaná klíčová zněla, jak využít ty duny. A když říkám využít, tak to jako že pořádně, protože to nejzajímavější byl vlastně jeden a ne zrovna úplně rozlehlej hřbet a navíc ne zrovna bohatej na objekty. Inu vymyslela se kulišárna, kdy se to proběhne až nakonec, tam se vymění mapa a povalí to stejnou cestou zpátky. Což umožnilo využít terén do mrtě a robustní (jak by řekl nejmenovaný reprekouč) koncepce byla na světě. Na žactvo se potom šlo tak, že se bohatě vyřádí na "Zdelově" a veterány jsme se rozhodli už neobtěžovat trmácením trávou zpátky a zakončit je v dunách. (Teda on když mně Honza říkal: "No tak budou dva cíle, no..." tak bejt někde poblíž višeň, myslel bych si, že z ní tutově spadl. Ale nakonec se mně to zalíbilo, a myslím, že to byla správná volba). Původně jsem měl pro veterány taky tu výměnu mapy, ale pak jsme nějak usoudili, že už by to na tom kopci byl úplnej Václavák a odklonili jsme je při cestě zpátky do jihozápadních dun.

A na ohlasy se podíváme někdy příště. Popřípadě můžete psáti do komentářů. Díky za každej ;-)      

Žádné komentáře:

Okomentovat