pátek 8. května 2015

:: Stromová havárie

V důkladně odleželým terénu na Pecce (semifinále MČR ´02, dva krajáky ´03, ´04) pořádali Pačáci oblastní mistrovství na middlu

Celkem dobrej úvod; taky jsem si to po doublezkratu minulej tejden sakra hlídal... a na K9 jsem kolem desátýho místa něco přes minutu za prvním. Pak ale přišla desítka, taky si ji hlídám a jdu přes K22; neomylně mířím směrem, kde ji tuším, ale najednou si před sebou všimnu dvou velkých výrazných stromů, říkám si, že si to zjednoduším. A v mapě opravdu dva jsou. Nedbám na blikající světýlko v hlavě, že jsou nějak podezřele daleko a že bych lampion cítil blíž, a direkt k nim. U nich šutr s kontrolou, natahuju ruku s čipem a není to moje...!? Dělám ze sebe jeden velkej otazník, bezradně se rozhlížím, pobíhám, navštěvuju další cizí kontrolu, no a pak konečně zahlídnu zpátky přes kamenný pole tu svoji (asi). Byla. Takže je to jasný; ty stromy, co měly bejt ty stromy, nebyly ty stromy. No nepotěšil jste mě pane mapaři, ani já vás v hodnocení nepotěším... 

Najednou ztráta tři a půl minuty a nálada na bodu mrazu. Na odběhu od K15 přes kamenný pole nestíhám mapovat a tak vyrábím ještě menší uhnutí ze směru. Naštěstí oproti minulýmu tejdnu poznám, že jsem jinde, než jsem chtěl a vracím to. Pak už se jenom vydrápat na K20 a vůbec nahoru na kopec a do cíle. 

Když odhlídnu od toho, že cíl byl proti mýmu gustu strašně nahoře (líbil by se mně třeba někde u K12, ale je jasný, že umístění arény není žádná jednoduchá záležitost... a taky potom ta cesta na start, že...), což trať nutně poznamenalo, tak to byl ale pěkně postavenej závod a trať umně vedená. A když se teď, v klidu a dlouho dívám do mapy, tak to nemohlo bejt vůbec nic jednoduchýho. A to proto, že terén vykazuje stejnou "nemoc" jako řada dalších (například i sousední Opička) - atraktivní partie, ale ne tak velká, aby bez problému utáhla celej závod. Vyvstává potom otázka jak tuhle oblast nejlíp využít. Samozřejmě, že mě napadá výměna mapy... ;-) Odpadla by motanice, složitej zákres, neustálý lovení trati v mapě a hluchý místa (17-18).
    

Žádné komentáře:

Okomentovat