neděle 24. května 2015

:: Zkrácená alias Middloodbočovák

Kraják na Zdelově. 

Váže se k tomu taková úsměvná předehra. V rozpisu jsem se přehlídl a myslel si, že to bude middle. I zaplesal jsem (ten by tady byl skvělej - ovšem kdyby to stavěl někdo schopnej). Nadšení mně vydrželo ale jenom chvíli; takže klasika (zkrácená). Další legrace - přehlašování. Ne, že bych se bál 13 km v áčkách, ale na startovce nás bylo pět a půl, a tak jsem nabral směr do céček. (Ne)prozřetelně jsem se zeptal Hopa, jestli nechce taky a ten rozjel akci s přehlášení čtyř lidí a navíc na to vzal hever a ještě začal pořadatelům radit, aby sloučili áčka s céčkama (což nepostrádalo logiku...). Nicméně, pořadatelé se mu na to zvysoka... , a že žádný přehlašování nebude. Nicméně mně to nedalo a zkusil jsem to ještě jednou, tentokrát na sólovku. A ono to šlo...

Jak prozíravý to bylo... V sobotu jsem totiž od probuzení věděl, že "today isn´t my day". A taky že nebyl. Asi mě něco unavilo, nebo na mě něco lezlo... to se uvidí. Už od startu to moc neběželo, dlouhý postupy byly všechny velký utrpení, naštěstí to bylo dost říznutý middlem; tam jsem se vždy částečně vzpamatoval. Od šestnáctky ale middle přestal a už to šlo se mnou jednoznačně do kopru. Což je teda škoda, protože na tenhle borůvkovej les mám momentálně z naší modelový trati č.2 v podstatě totožným terénu, dost dobře natrénováno.
A tak nějak mluví mezičasy. Tentokrát jsou pro mě docela zajímavý. K3, K9, K13 vyhraný, na šestku jsem překvapivě ztratil jenom asi 8 vteřin (aha, tak ono asi bylo lepší to borůvčí, ikdyž šnečím tempem, obíhat). A na šestnáctce celkově druhej minutu za prvním. Na to, jak jsem se cejtil, tak nechápu. No ale pak už hra skončila a do cíle jsem vytrvale ztrácel až na celkových pět minut.   


A tak jsem se toho middlu dočkal ;-) 
Na jedný straně (a speciálně když odhlídnu od mýho utrpení) trať tím terénem docela zdařile proplula. Co bych vypíchl vůbec jako nejlepší je proměna rytmu; střídání rychlých a pomalých partií. A jako detail, ale důležitej, pozor - občerstvovačka na kontrole!!!
Na druhý straně tady prostě máme nějaký definice pro jednotlivý tratě. Klasika se má vyznačovat volbama postupů. Byly tady volby postupů? Nebyly. Byla to dobrá trať klasiky?

Žádné komentáře:

Okomentovat