úterý 12. července 2016

:: Stavba roku?

Takže "Congress a Wellness v Broumově si zasoutěží o Stavbu roku královéhradeckého kraje. Zde je s kým. Těžko říct, jak ve společnosti Klášterní zahrady (taktéž) v Broumově, rekonstrukce Bílé věže a dalších staveb může uspět. Uvidí se. Ovšem fakt, že investor naši společnou čtyřletou práci přihlásil, je už sám o sobě oceňující. Nebýt cynik, ale sluníčkář, tak řeknu, že mě to tak ňák hřeje ;-)



A když už jsem zahučel do sluníčkářského tématu "co mi dělá radost"... Momentálně je rozjetých několik projektů. Tak třeba mám na stole dva rodinné domy, které vypadají, že by mohly dobře dopadnout i vzhledem k sluncově příjemné a konstruktivní atmosféře, ve které vznikají ;-). Zatím jsou to teprve rodící se studie a od buldozerů a betonů nás tak dělí nějaký ten pátek.

RD u Hronova

RD u Trutnova

Do čtvrtice jsem byl povolán k přístavbě školícího střediska k jednomu stávajícímu hotelu u Rychnova nad Kněžnou. Dělat něco ve svém rodišti (přestože jsem zde prožil pouze několik svých prvních dnů) jsem skutečně odmítnout nemohl ;-) Není náhoda, že i zde jsem se potkal s osvíceným a korektním investorem (abyste si nemysleli - to pro mě neznamená ten, kterej na všechno kejvá!). Na té přístavbě (ikdyž by se měla povést) celkem zas tolik k vidění není, ale zato se plácám po obou ramenou za prosazení úpravy dispozice (která ovšem v zadání nebyla). Zas jednou se povedla dobrá věc ;-) V rohu je skica původního stavu a zkuste se zamyslet, jak tam fungovalo spojení kuchyně a restaurace spolu s příchodem do hotelu přes recepci...      

návrh dispozice a skica původního stavu

1 komentář:

  1. Těžko hodnotit, když to člověk nevidí v kontextu celé zástavby. Když by to stálo samotné na louce, tak asi fajn. Ale když chodím po městech, tak si kolikrát říkám, že vlastně docela pěkný dům vypadá v daném místě fakt nevzhledně a nevkusně. Přitom to majitel, pevně věřím, myslel dobře. Hodně teď sleduji pletiva. Moderní gabionové sítě už dávno mělo nahradit pozinkované pletivo.

    OdpovědětVymazat