neděle 4. prosince 2016

:: Smutnej tejden

Dneska to "s jedním uchem naveselo" nebude. Tak začneme aspoň s malým ouškem úryvkem rozhovoru v časopisu Téma s Lacem Déczim. "Víš co, v Jáchymově bych obnovil doly. Já bych na bolševiky nebyl svině, jen bych to udělal přesně, jak to tam bylo dřív. Dráty a ozařujem a ozařujem. A jedna skupina bolševiků by kopala obrovskou jámu, druhá by to zas zahazovala." To je moc krásná představa...


Tenhle týden teda nic moc, abych řekl pravdu. Už na konci minulého nejmenované malé osobě u nás doma teklo z nosu jako z kohoutku a po několika hepčících mně do obličeje jsem si akorát mohl spočítat inkubační dobu a následující dny strávit nenamáhající se o jakýkoliv sportovní výkon přikován ke stolu a k vizualizacím, přičemž mě oblejzala jedna zimnička za druhou. Po čtyřech dnech nevycházení jsem byl na fotbal jakožto každotýdenní světlý bod programu připravenej "dokonale". Po deseti minutách na ručník, navíc jsme hráli nějak blbě nebo co, trefovali jsme jenom tyče (já asi pět), nebo netrefovali prázdnou bránu, což se promítlo chabými čtyřmi body do tabulky produktivity a do celkové povážlivé rozladěnosti.

Aby to bylo ještě smutnější, tak jsem na začátku týdne viděl film Anthropoid, po němž mě zachvátila činnost nadšeného amatérského historika (druhej po Ovčáčkovi) a následoval film Atentát z roku 1964, dva díly ze seriálu České století (Kulka pro Heydricha, Všechnu moc lidu Stalinovi) a knížka "Špion, kterému nevěřili". To napsal šéf zpravodajský služby František Moravec (ten, kterýho hrál Trojan v Kulce pro Heydricha) a je to mimochodem čtení úplně nejsmutnější. To byla teda doba... (Ne že bych to předtím nevěděl)

Žádné komentáře:

Okomentovat