pondělí 10. března 2014

Brutus kros

No, celkem není o čem psát. Současná forma je taková jaká je (spíš bych měl říct není taková jaká není), takže jsem rád, že jsem se vůbec přihlásil, že jsem opravdu dorazil, a že jsem byl donucenej po sobotním výběhu v terénu opět něco dělat. Taktika byla jasná - na Sáblíkovou - pomaleji začít, zato tempo udržet až do cíle, vyběhnout všech osm kopců, dokončit, a hlavně porazit aspoň někoho ze zZávodnickýho týmu.

Jinak trať je fungl nová, přibylo trochu víc terénu a v druhým kopci i slope style. Kdo je fanda na výsledky, ať si je najde. Mimochodem, v sobotu jsem celou dobu poslouchal uplakánka Hopa, jak je teď furt nemocnej. Tak se kdyžtak podívejte jak to vypadá, když je někdo "opravdu" furt nemocnej...

1 komentář:

  1. dovolil bych si nesouhlasit, v sobotu jsem 80minut poslušně stínoval pana architekta a postesknul jsem si, že to není úplně optimální jenom párkrát :) ale když už o tom Kuba začal, tak Polubný (3 dny dobrý a pak moc nepěkná věc), před tím rýmička, kašlíček, rýmička ... :)

    OdpovědětVymazat