středa 8. října 2014

:: Finále bez největší hvězdy

V toku času tady zůstaly viset dva neokomentovaný závody. Prvním z nich je sprint v Hostinným a druhým mistrák na klasice u Ralska.




Sprint se odehrál odpoledne po teroristickém činu Libínských sršňů a den před naším pořadatelským sukcesem ve Smiřicích, takže byl (tady) neprávem opominut. Což bylo opravdu neprávem, protože ho skupina vyvolených (ano, taky mám tu čest) vyhodnotila jako zatím (zbývají dva závody) nejlíp postavenej. Tady se můžete podívat na hodnocení (i moje). A taky měli graficky pěknej web.

Tady na tý trati jsem dobře zvolil jedničku a hlavně dvojku (chytáček), královskej postup na sedmičku ale horší a s úplně špatnou koncovkou, taky na jedenáctku si to asi zasloužilo jinudy. 

trať H21A

No a zatím můj poslední závod, mistrák na klasice, a všimněte si, že říkám závod a ne závody...
Do semifinále jsem nastupoval s nijak podstatnými ambicemi někam postoupit; hlavně jsem si to chtěl tak nějak užít. A nezačal jsem špatně, ještě těsně před dvojkou jsem se míjel s Dýmem (stejnej start); ale už při postupu na čtyřku se ozýval organizmus se zprávou, že jako nebude problém to uběhnout, nebude to zlý, ale že ať nepočítám s nějakým špičkovým výsledkem a bezbolestným průběhem... Zajímavá pasáž byla mezi 8 a 9, kde se ta trať brutálně zpomalila. S naběhnutím do skal vyvstávala otázka kudy půjdu ten dlouhej postup. Průběžně jsem na to koukal, a užuž jsem to skoro měl, ale pak jsem udělal chybičku na 14 a už jsem to nedočetl a vyrazil na dlouhou obíhačku. Dlouhou...Mimochodem až na ní jsem potkal občerstvovačku (OBČERSTVOVAČKY SE DÁVAJÍ NA KONTROLY!!!). No a pak už netrvalo dlouho a přišlo zakončení. Čas 96 minut mě dost překvapil, protože zas tak špatný mně to zase nepřipadalo, ale aspoň jsem znal důvod, proč jsem tak unavenej. Když oddílový kamarádi říkali svý časy, tak jsem úplně ztratil chuť se dívat na nějaký výsledky. Kromě toho, se do mě dávala nějaká zimnička (což byl dar od nejmenovanýho nemocnýho kojence, jak se v pondělí ukázalo...) a do nohou se rozlíval betonek.

No, když jsem se potom přece jen dobelhal k výsledkům, byl jsem velice překvapený. Čas, kterej by v ostatních skupinách byl v závěru, tady v týhle prapodivný skupině jenom o jedno místo nestačil na béčko. I dostatečně jsem se vysmál Hopovi, kterej měl o třináct minut lepší čas a byl taky sedmnáctej. A to taky znamenalo, že jsme měli ve finále C uzavírat startovku jako největší hvězdy. Což taky znamenalo, že půjdu pozdě a budu mít malou ale přece jenom šanci, že se z tý mizérie bude čas dostat...

Ale, hůl nad finále se začala lámat večer, kdy se zcela neplánovaně a překvapivě ozvala pata achilowa a když jsem měl potíž dojít na večeři, tak bylo vcelku jasný, co zejtra budu, resp. nebudu dělat... Takže co? Ano, finále C se muselo obejít bez svého nejlepšího závodníka...

A jak dopadl mistrák v hodnocení? Výbornej terén a stavba tratí, plus nejlepší shromaždiště (teplý sprchy) znamená zatím nejlepší závod - známka 1.74  

mapa semifinále, H21C

Žádné komentáře:

Okomentovat