středa 2. září 2015

:: Týden malého modeláře

Tak nám skončily prázdniny. Čas vyloženě depresivní, zvlášť v mých základně-středoškolských letech. Nyní maximálně zjištěním, že se na podzimní sezónu třeba nenatrénovalo všechno to co mělo. U mě to (ne)byly hlavně vytrvalostní, mapový a delší tempový tréninky. Něco teda proběhlo, ale chtěl jsem víc. Na druhou stranu asi spokojenej můžu být s intervalovými rychlostními a silovými tréninky. Všemožných úseků na stadionu, v terénu, do kopce, z kopce atd. jsem si užil teda opravdu dosyta. Teď ještě aby to taky k něčemu bylo... ;-)


No a poslední srpnovej týden jsem se teda zkusil otestovat jak na tom zhruba jsem. Celkově proběhlo osm fází včetně čtyř účastí na našich modelech (jeden na modelu 1 a tři na modelu 2). 

Pondělí 
Hned pěkně rovnou model 2. Cíl byl volně a když to půjde tak pod 27, abych si odfajfknul dva body. Jenže v polovině jsem si musel odskočit, tak bych si to nemohl počítat a tak jsem to od sběrky odklusal - 27:27.
A odpoledne ještě prohřát cvičky na tartanu.

Úterý
Model 2 už jako opravdu. Osobák za 25:48. Chtěl jsem hlavně (zas) pod 27 s tím, že hlavní pokus bude o víkendu, ale běželo se mně docela dobře a na sběrce jsem koukal, že to dá dokonce i pod 26. Vlastně docela v pohodě. Čím je člověk trénovanější, tak ho rychlejší časy míň a míň bolej (to je moudro, co...). Ale taky tam vidí víc a víc rezerv. Každopádně nyní je v hledáčku čas pod 25. Sešup stupňů celsiových tomu může nahrát ;-)

Středa 
Volno

Čtvrtek
Dlouhej (no... delší - 105 minut) běh v terénu. Zároveň jsem se podíval, jak to vypadá v terénu modelu 1 (z Bíři na start, trať M1 za 38, trať M1 pozpátku za 42, a na Bířu). V některých místech silně zapráskaný. 

Pátek
Dopoledne moje osmnáctiminutová modelová trať v terénu a kopcích. S prstem v nose a season best. Ach to je tak krásný, když to klape. 
Večer se k mýmu soustředku připojil Vrabec. On šel model 2 (skoro nočák), já jsem volně úsekařil mezi sběrkou a cílem. Na sběrce jsem na něj počkal a proto teď je v mezičasech nový nejlepší čas do cíle - 2:11 ;-)

Sobota
Po úterním skórování můj hlavní bod - model 1. Úkol zněl jasně - co nejlíp, s tím že jsem teda doufal, že to bude lepší než loňských 32:59. No nebylo - 33:41. Sbohem prázdninový body... Příčin je asi víc; trochu teplo, trochu únava, trochu to, že jsem to rok neběžel, ... Vrabec - a to bylo vtipný - (jenom) o vteřinu lepší. 

Neděle
Blbý bylo, že sobota mě docela dost rozsekala, navíc v neděli jsme měli model 2 naplánovanej už na 8:30, takže ikdyž jsem na začátku týdne myslel, že tohle půjdu dost naplno, tak jsem stál na startu a nebylo mně úplně nejlíp. Ale pod 27 jsem si věřil, tak jsem řek nešťastníku Vrabcovi, kterej dorazil s pořádnou gorilou za zády, že to bude společná prácička a když se bude držet mýho šnečího tempa, tak ty dva body mít bude. A tak jsme to teda uválčili za 26:26 resp. 26:32. Výkon to byl dost klopotnej a asi třikrát jsem sebou málem říznul. A to je konec. 

Následuje bazén, pára a výřivka. Šampáňo zatím bouchat nebudu.  
----
Nějak mně nejde napsat komentář ;-) tak odpověď panu Lukášovi: M2 jsem celý prázdniny neběžel a M1 celej rok. Sorry kauči ;-) Na druhou stranu; pokusů na M2 mám z jara dost. To bylo tehdy jedno z mála míst, kde se mně s prošláplým kotníkem běhalo dobře.

2 komentáře:

  1. Slušná práce. Těšim se na závodní progres. vask

    OdpovědětVymazat
  2. Pane Jakub, to s těma modelama už je v tomto množství tak trochu diagnóza, ne? :)

    OdpovědětVymazat