středa 18. ledna 2017

:: Kariéristická...

Byl jsem neustále atakován různými výzvami, doporučeními, až bych řekl výhrůžkami, že bych se měl účastnit kariéristické sociální sítě LinkedIN. I zhodnotil jsem, že jsem odolával dlouho, a že je zde mizivá šance, že o něco důležitého v životě přicházím... a tak jsem zadržel dech, odrazil se a skočil šipku přímo do víru dění. Takhle... úplně blbý se mně to nezdá. Člověk si to tam víceméně může udělat hezký, i nějakej ten obrázek vložit a tak vůbec se poplácat po ramenou jakej je pašák a co dokázal. No a to je věc, kde nemůžu chybět!!! Jako každá sociální síť má tu výhodu, že je jaksi propojená, takže to chce jen překonat ostych a ješitnost a zahájit kobercový nálet výzev lidem, který ani pořádně neznám, aby se se mnou skamarádili. Mezi náma, zjistil jsem, že jsem se svým nudným názvem profese úplnej dřevák a že u většiny lidí nemám absolutně páru, co to sakra dělaj. 

No dobře, dobře... Ale běda Vám! Běda Vám, jestli mně to nepůjde... ;-) A kdybyste se někdo chtěl kamarádit, tak můj profil je tady.


1 komentář: