pondělí 1. února 2016

:: Plány 2016...

Byl jsem před časem dotázán od jednoho významného média (World od running), jaký mám plány v tomhle roce. Já si nic takovýho už nedávám, tak jsem dělal mrtvýho brouka, ale když už na mně klečeli, tak jsem pustil následující text. 

Trochu mně ho světoběžníci zkrátili a hlavně úplně nejsem spokojenej s titulkem, kdy by se to dalo i chápat, že se jako vytahuju, že ten middle na mistráku BUDE dobrej. Že bych si to přál je jasný, že to tak bude - je ve hvězdách...  

Jaké mám plány?
Cimrman: „Já to v tom našem fochu vidím velice růžově... Pane Smrtko, vy se pořád jen smějete...
Robert Sedláček: „Když režisér plánuje, pán bůh se směje...

V orienťáku mám každoroční strategii dostat se do nejlepší formy kolem září a října, kdy jsou pro mě nejzajímavější závody, hlavně republikové mistrovství družstev. Letos možná zvlášť, protože to vypadá, že bude v poměrně zajímavém terénu.

Jinak žádné rekordy na nějakých hladkých tratích neplánuju. Svého času pro mě bylo důležité zaběhnout 1km pod 3 minuty, což se povedlo. Jinak v Hradci mám pár lesních tratí v terénu, na kterých si testuji, jak na tom jsem. Například naše oddílové Modely. Na jednom z nich mám rekord 31:27 a na druhém 24:15. Tak když na konci roku budou pod 31 resp. pod 24, tak se zlobit nebudu.

Letos stavím tratě na dvě velké akce. První je finále krátké trati na domácím Mistrovství Evropy, druhou potom následná krátká trať na Českém poháru. Tak jsem zvědavý, jak to na konci května dopadne. Každopádně bych si přál, aby tratě dostatečně prověřily kvality závodníků a aby vyhrál ten nejlepší.

Potom mám plán vyhlásit svatou válku prokrastinaci, lenosti, obžerství a nechuti k posilování.
A hlavně, stále se řídit dvěma nejdůležitějšími životními strategiemi, které znám:
"Všeho s mírou" a "Cesta je cíl"

Žádné komentáře:

Okomentovat