pondělí 15. února 2016

:: Tragédie u nás na vsi

Nadpis jsem si vypůjčil od Anety Langerové, ale žádná pěkná písnička to dneska teda nebude. 

Anžto v neděli byl závod ZHL. Tejden před ním se mně dost povedl. V pondělí kopce, ve středu lauf v terénu, v pátek model za 25:09 s prstem v nose, na Alici a fotbal se nešlo, páč jsou ty debilní prázdniny... potom výročka, kde byla veliká legrace... (možná měla bejt přece jenom ta tělocvična), v sobotu lauf na sto minut; no prostě samý pozitiva... 

No a závod. Mohl bych skončit tím, že jsem byl najednou fyzicky úplně mimo a že to bylo jedno velký trápení. Kromě toho se mně stala jedna nemilá věc, kterou když jsem si postupně zanalyzoval bych mohl nazvat "negativní vliv znalosti (a přitom neznalosti) terénu". To se stalo hned při postupu na dvojku a můžete se mnou sledovat tok mých zcestných myšlenek během týhle anabáze.  

Beru na startu mapu - jednička u Durana, jasný a mažu... Celej postup řeším jak na dvojku. Pravá varianta je jistota, ale očekávám, že to Vojta myslel jinak. Bohužel jsem jednou na kole zkoušel nějakou zkratku tou zástavbou a dostal jsem se do slepý uličky, takže mám vsugerováno, že prostředkem to nepůjde a hledám nějakou levou verzi. No a všiml jsem si prostoru mezi soukromým pozemkem a řekou. Dlouho jsem za běhu a pak jsem si na to i zastavil, luštil, jestli se to tam dá proběhnout. A usoudil jsem že to půjde. 

No hele ani teď v klidu nejsem schopnej říct, jak to je v mapě myšlený. Každopádně mě u plotu až do řeky čekal zlý, zlý, ošklivý, nemilé překvapení. Nejdřív jsem chtěl přelízt plot, pak přeplavat, a potom zabalit. Nakonec po velkým přesvědčování pokračuju na dlouhou obíhačku zprava. Míjím odbočku do (podle mě slepý) ulice, do který vbíhá nějaká paní a ejhle, konečně se pořádně podívám do mapy a čeká mě další překvápko. Tentokrát ale pozitivní...   

Postup na dvojku, včetně zvětšeného výřezu

Celá trať v pokračování:  



1 komentář:

  1. ...přelízt plot, pak přeplavat, a potom zabalit a potom běžet domů:-)

    OdpovědětVymazat