neděle 3. dubna 2016

:: Co je nového

Jeden ze znaků úpadku blogu je pravidelné balení několika na sobě nezávislých akcí do jednoho článku. A to je tenhle případ (balení), ale doufám že to nebude tenhle případ (úpadek).

Stavba
S evropským mistrákem se policejní hantýrkou pomalu suneme do realizace. Nedávno jsme měli velkej sraz pořadatelů, což už samo o sobě naznačilo, že přituhuje. Počasí nám ten víkend skutečně přálo - napadl sníh i tam, kde celou zimu nebyl. První den v terénu jsem byl statečný (=hloupý) a nechal si promrznout nohy na kost, druhej den jsem si půjčil neoprenový ponožky a to už se dalo vydržet. Po týhle akci se mně taky splnil celoživotní sen a poskytl jsem Kademu premiérový rozhovor. Čekujte web mistráku. No a předchozí tejden jsem se na sebe rozzlobil, že jsem toho minule moc nestihl a vypravil se tam sólo. Když jsem si spočítal, že musím roznést asi 110 štítků a cestou zpátky mám ještě pracovní schůzku, zpanikařil jsem a vyjel na dobrodružnou ranní jízdu přes Polskou lidovou republiku ve 4:10, přičemž na místě jsem byl v 6:30 a první štítek přišpendlil v 7:12. Zajímavý...

Lampiony
Vlastní sportování se dá krásně rozdělit na dvě části. Do výročky a po výročce (půlka února). Až se skoro zdá že hororové řečnické vystoupení vrchni oddílové komentátorky tamtéž ve mně odstartovalo nějaký destrukční devastační procesy. První část byla lehce nadějná s náběhem na nějakej dokonce systém v tom trénování. Druhá část je ovlivněná téměř nepřetržitou rýmičkou a tak se sporadické účasti na závodech stávají větší či menší katastrofou. Štafety na Jarním poháru v Michnovce z nich byly ještě nejlepší. Následná klasika tamtéž byla trápení od začátku do konce stejně jako poslední představení na krajáku u Kopidlna. 
Potěšitelný je, že jsem se ani v jednom závodě nedopustil žádný mapový obludnosti, jaký mě provázely loni. Na druhou stranu, v mojí rychlosti to šlo jenom těžko a náročnost na úrovni H12D to taky ne zcela prověřila.
Jinak bych ale chtěl zdůraznit, že krosy skončily a začaly závody v orienťáku!!! Nejsem si jistej jestli to pořadatelé těchto tří prvních závodů zaznamenali. 
Takže forma je bídná, ale už jsem taky byl párkrát proběhnout ještě nezveřejněnej Model 3. A to je na mě zatím největší bič, anžto neustále z kopce do kopce. Očekávám letos skokovej nárůst formy v kopcovatých terénech ;-)

Fotbal
Jinak rýmička nerýmička... to by bylo, aby mně zabránila v klání fotbalovém. Po loňském třízápasovém pokusu jsme letos měli celozimní soutěž v produktivitě. Po předposledním kole jsme to měli s Karlem nerozhodně, ale díky neúčasti ve finále jsem se musel spokojit s druhým místem.  
Já osobně vidím velkej úspěch, že kromě posledního případu se nás sešlo vždy nejmíň osm, což v posledních letech nebylo vůbec pravidlo. 
  
Tvorba
Co se týká tvůrčí činnosti, na podzim a na začátku roku jsem sliboval a sliboval, až jsem začal bejt lehce nervozní jestli jsem toho nenasliboval nějak moc. 
Mělo to všechno kulminovat právě v současný době, březen, duben, květen. Naštěstí (no, ikdyž všechno je relativní) jedna velká větev práce byla ze strany investora posunutá na léto a na druhou zase jedno menší město nenašlo v letošním roce v rozpočtu potřebnej obnos, takže se to tak hezky usadilo, že je toho tak akorát. Navíc musím říct, že mám podporu i ze strany různých externistů, díky nimž jsem byl například zproštěn plýtvání časem na velikonočním soustředění a mohl se čile věnovat pracovnímu úsilí. 

Dokonce došlo na malé dejavu, kdy jsem se ocitl u jednoho hotelu, kterej přistavuje školící středisko. Tady se mimochodem setkaly moje oblíbený ingredience - dobrej základní materiál a investor. Tady stačí bejt trochu při smyslech a dobrá věc by se měla podařit.  

Jinak bych ještě zmínil dvě reakce na následující akce. Pomalovanej panelák se dočkal na facebooku přímo kontroverzních názorů, což se mně zdá lepší, než když to je každýmu buřt. Co se týče webu našeho dvouzávodu, tak jsem za něj dostal pěknou čočku a kartáč v emailu. Až jsem si začal říkat, že bude-li v budoucnu nějaká další příležitost a já budu požádán o nějakou další rekonstrukci.... No ale pak zase po nějakým čase mně přistála informace, že se tomu stylu docela přichází na chuť. Jinak jestli jste nezaznamenali, tak zajímavá tipovací soutěž opět na facebooku ohledně inspirace. 

2 komentáře:

  1. To je hrozný, co si dneska ty lidi dovolej, dokonce posílat čočku a kartáč v mailu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. A to je čočka moje oblíbená pochutina...

    OdpovědětVymazat