neděle 24. dubna 2016

:: Kraják ze zimní zahrady, štafety u elektrárny

Pár větiček o závodech minulého týdne. A píšu se s tím už tak dlouho, že to je vlastně předminulého týdne.

V sobotu byl kraják v Žampachu s moc dobrým zázemím v útrobách Domova (asi důchodců...) nebo před ním - my jsme se nakýblovali do zimní zahrady. 

Na trati se mně líbí, že je tam vidět snaha o pestrou stavbu a volby postupů. Horší ovšem byla ta realizace. Cestovku na jedničku jsem nepochopil teda vůbec. Na dvojku byla jasně nejrychlejší obíhačka (když tam já se šnečím tempem mám třetí mezičas se ztrátou půl minuty na atleta z Pardubic, tak to můžu tvrdit). Mimochodem čas od startu do nějaký třináctý minuty jsem skoro komplet strávil na cestě. Za čtyřkou jsem si vzpomněl, že jsem ještě dneska nevolal Liborovi a šel kadit. Nó, na pětku to byla pěkná volba. Na devítce nechávám trapně dvě minuty. Když kazím, tak vždycky trapně, ikdyž mám teda podezření, že tam mapa nebyla úplně v pořádku. Na desítku přelejzám ohradník, Míra volá: "Je to vypnutý." Tak jo.... Cvak! A hopla... Za desítkou ošklivá věc. V rohu louky včelín v plným provozu. Dělám objížďku, kreju se mapou a počítám andělíčky. Na čtrnáctku trochu volba, ale ne úplně zásadní. Na osmnáctku si taky myslím, že byla lepší obíhačka, ikdyž kdo ví... A na sběrku to taky mohlo být líp vybalancovaný.


A další den jsme frčeli na štafety do Jablonečku, kde momentálně široko daleko nebýt těch zatracených solárních elektráren nic není. Celkem pěknej les, celkem pěkná stavba trati. Zbytečná chybka v dohledávce pětky, a jinak naše štafeta kousek za bodama, takže prostě takovej nedělní vejlet po vlasti.   

Žádné komentáře:

Okomentovat