neděle 2. října 2016

:: Klasika hepčí!

Minule na middlovým mistráku jsem se ještě mohl vymlouvat, že jsem se nevešel v ranku a musím běžet vetoše. Teď je s tím ámen. Regulérní há pětatřicet.... No ale tak když už, tak jsem si na vysočinský klasice chtěl zaběhnout nějakej pěknej výsledeček.

Semifinále
Ještě ráno jsem se na rozklusání cejtil dobře. Měl jsem problém, jestli mám jít normální závodní tempo nebo volněji a šetřit síly. Tohle za mě vyřešila vyšší moc, páč dvě hodiny před startem mě přepadla rýmička (je po výsledečku), takže za bé a jak to se mnou bude dál se uvidí. Když jsem doběhl a na mezičasech jsem měl 7. z 15ti, tak ve mně trochu hrklo a když jsme odjížděli, tak jsem byl 10. z 24 (do finále postupuje polovina). Nakonec ale 12. z 43, takže v klidu. Horší to bylo s tělesnou schránkou, která se čím dál víc propadala do pekel. Noční "budíček" ve 4:00, ranní procházka v 5:30... Mám běžet?

Finále
Polykám dvě růžový pilulky a jdu. Takhle... na to jak mně bylo, není 12.místo vůbec špatný. Přesto jsem s tím závodem dost nespokojenej. Fyzicky to nebylo nejlepší, to je jasný, ale paradoxně - na lepší pozici mě ve finále nepustila mapa. Hned na startu odběh po špatný cestě a následná improvizace trávou. Dvojka budiž, trojka výborná (spíš dohledávka se štěstím). Na čtyřku by to nebyl zlej postup, ale až k silný cestě jdu trávou. To měla bejt obíhačka, na který bych si leccos do budoucna rozmyslel. Dlouhej postup na pětku špatná volba - průseku přes údolí jsem si všimnul už pozdě. Za pětkou netrefuju občerstvovačku. (Možná klíčovej okamžik pro mě... Chtěl jsem strašně nadávat, že se nedávaj na postup, ale na kontroly. No... můžu si za to spíš sám, ale stejně se dávaj na kontroly). Za šestkou nezvládnutej odběh. Nejdelší postup na osmičku a opět zbytečně něco vymejšlím, co mně vůbec nepomáhá... Z osmičky opět nezvládnutej odběh - úplně nepropustnej hustník a to samý čeká ještě před devítkou, kde si nevšimnu bílýho proužku v zelený. Jsem od hlavy k patě od jehličí ;-) Na zbytku už se nic zvláštního nepřihodilo, kromě toho, že do kopečka na třináctku už mě úplně došlo, ale odtud do cíle už to bylo naštěstí z kopce. To bylo vypočítaný úplně přesně.
    

Žádné komentáře:

Okomentovat