čtvrtek 13. října 2016

:: Superhrdinové v T(P)rysku

Nejprve si prosvištíme nějaká ta slovíčka:



Když jsem předminulou sobotu řešil, jestli nastoupiti do finále klasiky, nešlo mně ani tak o ten bezprostřední závod (to jsem věřil, že nějak zplichtím). Ba avšak šlo o to, jakou míru devastace organizmu mně to způsobí směrem k víkendu příštímu, tedy minulému, tedy štafetovému. Páč jsem v něm měl o něco důležitější prácičku. 

I zhodnotil jsem, že kdybych neběžel, nic nedělal a jenom se kurýroval, tak se v tom budu plácat do čtvrtka (když to dobře půjde). A došlo na léčbu šokem. Šok to byl pořádnej, během pondělí to teda rozhodně na vejlet do Prysku nevypadalo, ale už večer se mně překvapivě výrazně přilehčilo, v úterý už to bylo do skoku a ve středu už jsem byl běhat.

Štafety
Letos je velikej premiérovej veteránskej mistrovskej rok. Co poběžím na štafetách bylo ložený, protože v chlapech postoupily dvě a při soudružské pomoci dvou pionýrů z polské lidově demokratické republiky bych se mezi čtyři naše borce nevešel i kdybych se rozkrájel. Naši trojici H105 vymyslel, sezval, zorganizoval Jedla, aby nakonec odstoupil. Takže v super hero sestavě Vrabec - já - Heppy. 
Iron man se strašně těšil. Do veteránů nás tlačí už asi tři roky a konečně se dočkal ;-) A těšil se opravdu hodně, protože na jedničce nechává dvě minuty. Cestou nakoupil ještě něco, takže předávka Kapitánu Amerika je na osmým místě se ztrátou kolem pěti minut. Na trati jsem měl značně nejistej úsek cestou na trojku, kdy jsem na poslední chvíli změnil postup a až k pruhu louky jsem nevěděl úplně přesně, kde jsem. Jinak mně přišlo, že jsem celou trať tak nějak v záklonu a furt lovím zákres v mapě, ale tak hlavně, že jsem to všechno uhlídal (hlavně K13 a K14 - tam jsem se toho hodně bál) a předal na šestým místě. Ztráta se zvýšila na sedm minut, na bronzovou placku zůstaly dvě. Spiderman jako naše největší hvězda šel ve trojici na 4.-6.místě, ale (aspoň) na třetí už se nedotáhli a tak nakonec pátý. Což v konkurenci 42 štafet není špatný.  
   

   
Družstva
Na neděli už jsme se opět proměnili v mlaďáky a rozmístili se do tří dospělých družstev. Naše superhrdinský družstvo běželo v sestavě Vojta - Eliška - Jedla - Dita - já - Bára - Tom. Přes moje četné protesty a prosazování Barbory nebo Elišky za kapitánky, to na mě zas nevim proč vrhli. Sobotní večeři doprovázelo velký mezidružstevní sázkový třeštění. Protože jsem věděl, co mám v týmu, tak jsem vypustil Barboru (Ironman), která tak dlouho klečela na kapitánech dalších dvou týmů, až z nich vymlátila velmi výhodné podmínky. Součást sázek byly souboje na dobězích - když náš borec porazí borce z áčka, tak se nám připočítají dvě minuty k odstupu, do kterýho se musíme vejít, a když z béčka, tak minuta.  



A tak teda byla v neděli od sběrky do cíle v slávistickým podání docela prča. No, vyhrát se to dalo... Kapitán Amerika rozběhl dobře, Thor se zasekl na jedný kontrole, Hawkeye a Dita Terezie Romanovová dobrý, Nick Fury slabší, Ironman dobrý, Hulka ale nikdo nenaštval, takže ztráta přesáhla oba limity, takže oba dorty jsou v čudu... Nutno říct, že bez chyb na druhém a pátém úseku by to dalo i s Hulkovou ztrátou. Nepomohly tak ani finiše. Ten nejinteresantnější předvedl Kapitán Amerika na prvním úseku a porazil oba další rozbíhače. Bonus zaznamenal taky Ironman a Hawkeye.

Nick Fury nic moc. Do sedmnáctý kontroly ještě jakžtakž, pak ale začal fyzicky odpadat, naběhl na osmnáctku úplně nepřipravenej, dal si dva zbytečný výběhy svahu, než ji našel, a odpadl definitivně. V dlouhým pytli ještě předvedl další hloupou a fyzicky vyčerpávající chybu na K25, ještě, že byl doběh z kopce - ale stejně jenom vyrovnal čas áčka a od béčka poražen o vteřinu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat